Spor bahisleri hakkında fsio

Genel anlamda, handikaplı kazanmak bir kayıptır. Kullanıcı seçtiği sonucun oranına tıklar.Bahisler maçlar sırasında çok önceden yapılabilir. Burada fsio ile ilgili fsio hakkında spor bahisleri, dinamikler, spor bahisleri ile ilgili fsio yüzdesi, ortalama veya başlangıçtan hemen önce görmelisiniz, özü sözde heyecanı bulmaktır, o zaman yüksek riskli yatırımlar sizin değildir. Yani, bahisçi ne olursa olsun her zaman siyah kalır.

Her spor bahis fsio için, bahisçi, yarışmanın sonucunun olasılığını tahmin eden bir teklif katsayısı atar. Buna ikna olmak için, örneğin tahmincilerin derecelendirmesine yalnızca birinin tavsiyesi üzerine bakmaya değer, özellikle de matematiksel olasılığın hesaplandığı bahisler koyarsanız. Burada her şey borsadakilerle hemen hemen aynıdır: Siz sporcularsınız Yetkili bir capperın kendisinde büyük bir bahis vardır.

Makul miktarlara sahip yeni başlayanlar, bahisçinin ekmek ve tereyağıdır. Bahisçiler hesaplarına tam erişime sahiptir, bu nedenle Canlıdırlar. İkincisi, spor karı üzerine bahis yapma konusunda fsio değil, akıllıca kazanıyorlar, daha çok farklı ofislerdeki etkinliklerin sonuçlarını, sitemizin uzmanı ve handicapper spor bahisleri hakkında uzun bir fsio üzerinde olacak şekilde kazanıyorlar.

Herkesin tahminlerinin başarı veya başarısızlığı görüntülenir, her durumda bahisler bir artı verdi. Telefonla her yerde bahis oynamak uygundur.

This Post Has 111 Comments

  1. Dogukan Kılıc

    Komik

  2. EGE Çevik

    Ulan bahis sitesinden alınan paralar helal paramı

  3. Baran AYDIN

    mehmetbeyy52 doşandırıcıdır instada

  4. TARIK ATAV

    Yahu nasil inaniyorsunuz harbiden anlamiyorum yaa

  5. Serhat Özkaya

    Ahmak Kadın o paralar sahte doğru değil ki hadi onu geçtim mal mısın neden para yatırıyorsun insan bu kadar aptal saf olamaz ya bide utanmadan habere çıkmış Annene acıdım ya teyzem be

  6. Babadolulu

    böyle çocuğum olsa artık olmazdı

  7. Sigmund Freud

    Maaaalll

  8. Yusuf Gayıp

    Paparadan para yatırıp çekenler sıkıntı yaşarmı

  9. berke atasoy

    Kiz salakmis ya

  10. Mustafa Bulut

    Yalan haber

  11. Yusuf 046

    Ulan yazık ya kıza 😂😂😂

  12. baba adam

    Ülke tam bir çakal yuvası haline geldi…

  13. Recep Özen

    Bu tuzaga düşmeyin izleyenler sesimi duyanlar bana 2 kişi daha ulaştı ben sakın yatırma para alamassın vermezler dedim bu bir oyun böyle bir maç yok sizi kazanmış gösterip sadece bu sitede var maçlar maçların geldiğini gösterip sizden para koparmak havale ücreti eft ücreti derken hiç bişey alamıyırsunuz

  14. Quaresma Q7

    Abi nasıl düşüyorsunuz anlamıyorum adam şikeli maç bilse tuturucagi kesin olsa kendi oynar kazanır niye bunun işini yapsın insanımız parasızlıktan cehalet içinde cahillik diycemde saflık değil bu çünkü

  15. Laan Beees

    Çiftlik Bank Mehmet şu an haberleri izleyip gülüyordur, tüm Türkiyeyi dolandırdım ama hala insanlar akıllanmadı diye))

    1. iddaa banko

      Keklıkbanka 1 yatırın 3 alın beklıyorum sızı.

    2. Ömer TOPRAK

      Daha dolandırmadığım kişiler varmış

    3. iddaa banko

      Ev keklikbank kurdumu beklıyorum böle ınsanları

  16. Kadir Ergüler

    Devlet devlet değil muz cumhuriyeti ne olucak

  17. İskender POYRA

    Kimse inanmasın onlara Allah onların bin belalarını versinler sosyal medya da çıkan yoo şu kadar para kazanacaksınız yok söyle olcak sakin zamanın da ben de kaptırdım ama az miktar da Allah böyle insanları var ya yatacak mezarları olmaz inşallah

  18. lmao

    Kadın haklı değilki kadın mal

  19. virgil solozzo

    devlete sesleniyormuş🤣🤣

  20. Uğur Deniz

    Kızlar kadınlar eksikti bu ışte

  21. Kafkas

    Bu olay yilardir var almanyada ama şirket ortada yok lüx arabalar saatler evler vadediyolar bir bardak su ic iyi gelir

  22. Ramazan Çelik

    Z kuşağı gümbür gümbür geliyor 🤣🤣🤣

  23. kim bilir

    Yutubda ozen goksu var oda oyle yapip insanlari kandiriyor

  24. Neşat Turunç

    Av peşinde avlanmak adlı çalışma:))

  25. emre karabulut

    Kumar oyna kaybet sonra yok dolanadirildim kumar bu adı üzerinde kumar yapacak birşey yok oynamican tabi kolay para oh ne ala

  26. Yigit Erdogan

    Sen o paranın üstüne bir soğuk su iç Arın telinden bahsediyorsun Kumarda ne işin var ya bu kadar cahil misiniz Hangi dünyada yaşıyorsunuz merak ediyorum

  27. krallar baba

    Kumarın bile sahtekarlar ı var nasıl bir düzen içindeyiz hayret.

  28. iddaa banko

    Yenı banka kurdum arkadaslae sanaldan keklikbank. Bu memlekette bu kadar keklık varken sıkıntı cekmem

  29. Blue HopeTv

    Annesine üzüldüm onun bı suçu kızı neysede

  30. Uğur Gören

    Kumar dikili taşlar fal okları şeytan işi birer pisliktir bunlardan kacininki kurtuluşa eresiniz

  31. LEZZET GEMİSİ

    Icki dikili taslar kumar ve fal oklari birer seytan pisligidir yaklasmayin diyor allah.uzak durun bunlardan hayir gelmez.

  32. Eray Demir

    Aptal

  33. Mr.CivCiv

    Adamlar enayimi sana bedavadan 120bin lira versin. Kendini akıllı sanarsan dolandırırlar böyle.

  34. Tolga Keleş

    çok iyi olmuş 50 bin tel helal varken içine 1 kuruş bile haram karışırsa nolacak adlı tema gibi

    1. Erbil Çapkın

      aynen kamu spotu gibi

  35. Berke GHsjs

    😂😂😂😂😂😂😂😂

  36. Farduzkhan 65

    Helal para kazaniyormuş anesi, kizi duysaydi o helal para için anesi nekadar zor çalişdiğini🙄😖

  37. tuğbay mehmet Unsal

    Uyanıklık yapmaya kalkarsan böyle olur cana geleceğine mala gelsin boşver çalışır ödersin

  38. iddaa banko

    Teyze sen helal kazandın da guzel kızın harama bulasmıs sana yazık ama kızına acımam

  39. Enes Akdeniz

    Bu paraya helal diyende ne biliyim

  40. Hamit Altıntop

    Abla sana bi kupon atayım paranı kurtar😀😀😀

  41. spartacus

    geleceğin mesleği yazılımcılık diyorlar ya XD kesinlikle doğru

    1. Erbil Çapkın

      hahahahaha

  42. Uğur Gören

    Inşaallah duzelir

  43. Mehmet Deniz

    Salakliginaa doyma

  44. Hakan Akbay

    Adamı madam yaparlar madam ulan kim kime havadan para kazandırır ulan biraz mantıklı olun o kadar para yolladiniz hâlâ uyanamadiniz birde kredi çektiniz onuda verdiniz şimdi miyavliyorsunuz vallahi siz hak etmişsiniz Allah akıl fikir versin 😔

  45. berk çelik

    oynarken düşünecektin boşa aglamayacaksın oldu devletin işi gücü yok senin oynadıgın kumarın peşine düşsün kazanıp para hesabına gelse hiç sesin çıkmazdı SÜLÜN OSMAN nın meşhur lafı ben normal vatandaşı dolandırmadım dolandırdıklarım hep dolandırıcıydı 🙂

  46. Nicomedia

    Bu ülkede böyle mallar bitmediği sürece dolandırıcıda bitmez.

  47. Ertay Üremez

    MAL !

  48. YUNUS_EMRE ARSLAN

    ama abla insanda bu kadar keriz olmaz ki

  49. Onur Koyuncu

    Geçmiş olsun

  50. EroKing TV

    İyi olmuş haram yoldan para kazanmaya çalışırsan böyle olur
    git hakkınla helal yoldan para kazan

    1. Erbil Çapkın

      hem dünyada sıkıntı hemde ahirette sıkıntı çekiyorsun çok kötü bir şey

    2. Erbil Çapkın

      aynen şimdi haram bir şey yapmasaydı şo an belki o 50 bin lirası 100 bin liraydı

  51. Mertcan Özkan

    Aynı olay arkadaşımın başına geldi. Bi bahis sitesinde deneme bonusuyla oynadı şikeli maçlara. Para 21 bin tl oldu. Parayı çekmek için ilk 750 tl istediler yatırdı. Sonra bilmem ne masrafı falan filan 2000 tl istediler yatırmadı jeton düştü dolandırıldığının

    1. Yusuf Tufekci

      Kardeşim banada okdy 1300 TL gitti arkadaşının banka hesabına bloke falan olmuş mu

  52. Aykut 06

    Illegal bahisin mağduriyeti kadar legal bahis olan iddaa sirketi de çoğu zaman insanları fazlasiyla magdur ediyor . Yasal olan iddaa bahis teşkilatını da haber yaparsanız çoğu insanin sesi olursunuz . bağımlılık yapan bu yasal kumar oyunu insanların hayallerini çalıp goturmekte umut tacirleri acımadan insanların kanını içmeye devam ediyor edecekte devletin aldığı vergiyi bir kenara koyup bu yasal düzenbazlara artık dur demesi lazım.. siyaset isin icinde diye haber yapmaya korkuyorsanız bırakın o mikrofonları yalandan show yapmayın medya demek halka tercüman demek

  53. mustafa Bukucu

    51 milyar paran var bahisle ne işin var☺️☺️

  54. Ramiz chef

    Mal

  55. Özkan Ergün

    Arkadaşlar dün Nesine 22.00 da başlayan Andorra-Antwerp maçında büyuk şike dondormüştür kurumsal sitelerde güven kalmadı artık sizlerden ricam kurumsalda olsa dikkat ediniz bahis alırken

  56. umut özyaylaz

    Sende hic ayikmamissin be

  57. Albus Dumbledore

    Selamın aleyküm öncelikle sosyal medyadan önünüze gelen reklamlara aldırış etmeyin bi kupon yapıp 50 100 tlye sponsor verip reklam yapıyolar bunlar yalan dolan sene 2021 kanmayın böyle şeylere ayrıca eliniz ayağınız tutuyo gidin çalışın yiyin arkadaşlar kimsenin parasında gözünüz olmasın ha illaki diyorsanız benim fazla param olsun diyorsanız Cripto para işine girin hem yasal hemde paranız çoğalır hayırlı bol kazançlı günleriniz olması dileğiyle…

  58. Muhammet Aras

    Yazık o anaya

  59. erdin curpedin

    iyi oldu

  60. mustafa pınar

    Parayı nerde yemiş bu kız hiçmi üzülmez insan

  61. NO HaTa

    Helal diyo
    Haram peşinde koşuyo
    Müstak bunlara
    Rabbim büyük

  62. Ali Eralp

    Pek kızı oynamış gibi değil yanliz

    1. Erbil Çapkın

      yani aynen öyle duruyor

  63. Onur Yurt

    Allah akil fikir versin🤦‍♂️

  64. Yasin Sazak

    Bunlar saman kafaysa polis ne yapacak

  65. AYŞİN YILDIRIM

    YAZIK GERÇEKTEN YA İNSANLAR BİRAZ GÖZLERİNİ AÇSIN HANGİ DEVİRDE YAŞIYORUZ..

  66. Darin

    Abicim, devlet bulsun tamam da biz de biraz akıllansak keşke.

  67. DENDEN SHOW

    kız bu 51 bin tlyi türkiye bankacılık sisteminde kayıtlı kişilere transfer etti ise dava ile parayı alır sebepsiz zenginleşme davası ile hesap sahibi parayı geri vermezse başı çok ağrır

  68. emre kıldırıç

    Para isteyen bir siteye güvenmek nedir ula siz gerizakalimisiniz iyi olmuş sonuna kadar helal paranizin sonu budur tatlı insanlar 🙂

  69. ASLAN BEY

    Sunu dusun o paya nerden gelior Havadanmi sudanm?

  70. Uğur Deniz

    O para gelmez daha gitti

  71. Fatih Aksu

    Yasa dışı bahisi kotuluyor ama devletin siteleri yasal yoldan dolandiriyor

  72. Mehmet Deniz

    Anne 120.000 tl tutdum kızım nasil bahis 51000 Para yatırmam lazim kızım had8 gidip kredi cekelim ondan anne show habere çıkıp alın terimle para kazanıyorum diye ağıt yakıyo haram lara giz dikmişim ondan tutmuşum helal para bırak vu işleri ya insanın canı bogke elindeki bulgurdan oldun şu için 1 gram üzülmedim harama göz diktiyse

  73. BETMEN

    Oltalamislar

  74. Kadir Aydoğan

    Çok iyi olmuş. Ders alırsın umarım. Bu devirde kimse kimseye hayrına kazandırmaz

  75. Doğancan yılmazer

    O gösterilen paraları nasıl kazandılar sanıyorsunuz.

  76. Jdhd Dufuf

    😅🤣

  77. Veli Demir

    Ablam hiç mi biri yok etrafında birine danışsan ya valla üzülüyorum bu duruma

  78. Burak Kara

    kadının kızı malbirde pişmiş kelle gibi konuşmuyo annesi ne yazık adamlar keriz bulmuş aldınyüzbini

  79. Türküm Gururluyum

    Onu bunu boşverinde Trendyolu heryerden nasıl engelleyebiliriz nereyi açsam reklamı çıkıyor
    Gece yatağa girince yatakta Trendyol reklamı çıkacak diye korkar oldum

  80. Cute Animals

    Baştaki ve sondaki şarkının adı ne ?

  81. Ibrahim Ulas

    kolay para kazanma yolu hep cezbetmistir insanlari

  82. Fenerli ADAM1907

    Kumar oynarken kazanirken oyle aglamiyodun ama

  83. serdar

    İnanmasaydı salak mı , zorla kimse oynatmamış.Havadan öyle 120 bin kim kime verir, kusura bakmasında dimyata giderken eldeki pirinçden olmuşlar.

  84. Erbil Çapkın

    hangi salak inanıyo y adam kazanıyor neden sana versin bu devirde arkadaşından 50 kuruş isteyince bile vermiyorlar

  85. Enes Çakıroğlu

    Bu habere rağmen hayla bunlara İnan insanlar olacaktır

  86. İsservax TR

    işte beyler bayanlar ben 16 yaşında bir çocugum ben annemle babamın nasıl para kazandıgını iyi biliyorum hayatımda da hiç kolaya kaçmak gibi bir çabam olmadı şu haberi izlerken bu içimden ben neden bu kız gibi olmadım dediğimde benim verdiğim cevap annemle babam beni hiç şımartmadı oldu umarım zihniyeti böyle olan insanlar aklını başını toplar şahsen öyle bir para benim elimde olsa onu farklı bir yatırım yaparak kullanmayı çalışırdım arsa vb

  87. EMRECAN CEYLAN HD

    He kazansaydiniz iyidi demi baktiniz dolandırıldıniz hemen devletim yardım etsin oldu

    1. Strider Bart

      Devlet mecbur yardım edecek sokakta yaşayanlara yakında yardım edecekmiş bilgin olsun

  88. ANGARA BEBESİ

    Instagramda çok

  89. Aaa_UtkuBerke KOSAR

    bunlar da yeni çıktı

  90. Yorumcu 37

    Ava giderken avlanmış beter olsun salak…gercek olsa kazansa sesi çıkmayacakti

  91. Dexter Morgan

    Hadi 500 1000 tl kaptirdin baktın gene para istiyor gidip bahis oynayan bir uzman abine danış hadi o da yok
    bir iddaa bayi görevlisine abi böyle böyle durum oldu desen o da sana izah eder. Hiç birini yapamadın utandın çekindin. Elinin altında internet var yaz google a maç öncesi şikeli mac diye mac verip sonra tekrar ödeme isteyen kişiler dolandırıcı mi diye sana yüzlerce konu çıkar bununla ilgili…
    Bunu yapan velet takimi geneli üni cağlarında ve ev ofis gibi yerden çakma site yaparak instagram da yüzde yüz şikeli mac diye yalan fake sayfalar yaparlar.
    ( bahis firmaları twitter telegram dan reklam hizmeti verir ) instadan maç vermez siteler…
    Paranı kaptirdiysan yapacağınız işlem isim belli zaten ya havale kredi kartı ile yapmisinizdir derhal bankaya gidip işleme bloke koydurmaniz dilekçe yazarak sonra şikayetçi olacaksınız o kişi tespit edilip yakalanır. Ama parayı geri alırmısın o biraz uzun süreç

  92. Ibrahim güney

    Geberin

  93. ozen gurbuz

    Simdi ha bire Facebook da Instagram da Semra sungur Zeynep yilmaz Sultan turkoglu bahis kazanmak istemezmisiniz surekli buucunu goruyorum bunlara dikkat edin bu ucune heryerdeler!!!

  94. Emircan Yigit

    Iyi ölmüş gülme kirizine girdimmmm

  95. Uğur Deniz

    Bu sistem hala daha var yalnız demekki yakaliyorlar uyduruk bir site kuruyorlar oynanmayan maçı oynanıyor gıbı gösterip kazandiriyorlar sonrada parayı cekebilmeniz için yok vergi yok dosya masrafı yapabildikleri kadar yoluyorlar

  96. ツ Turkish Politician DGLATC DTGT

    Onları bilmem desem yalan olur

  97. Sedat ŞAHİN

    Keriz denizi oh ohh

  98. Ozan Altuntaş

    Kasa her zaman kazanır

  99. Benim Açımdan

    Çoluk çocuğun varsa uzak durucaksın abi

    1. EroKing TV

      çoluğun çocuğun yoksada uzak durcan haram

  100. Özgür Çelik

    Vay keklikler vay

Yoruma kapalı.