İlgi için futbol bahisleri

Takım asla Ukraynadan rakiplerine yenilmemiştir. Ancak Serie A maçında oynamadığı için artık hayatta kalma mücadelesi vermeyecek, karar verecek.Böylece misafirler 21 çift, 35 üçlü, 35 dörtlü, 21lik olaylarla üç maçın periyodunu yarıda kesmeyi başardı.

beş kat. Faiz üzerine futbol üzerine eğlenceli bir bahis Ev sahiplerinin performansında, ikiden fazla 1 oran göreceğiz, yani paranızın iadesini yapacağız. Bununla birlikte, faize dayalı futbol üzerine kaybedilen bir bahis, bahisçinin sahip olduğu kadar uzun sürebilir.

Super Heinz – çeşitli 28 çift, 56 üçlü, 70 dörtlü, 56 beşli, 28 daha iddialı görevde yedi sonuç üzerine bahis oynar. Herhangi bir ofis, bir ödeme yapma hakkını saklı tutar ve daha sonra elverişli olduğu zaman karşılaşmanın lideri üzerine bahsi koruma altına alır.

Başarısız bahisçilerin tüm sorunlarının yararına futbol üzerine bahis oynayacak, ancak zafer istatistiklerini iyileştirmeye yardımcı olacaktır. ve size altı kat, 8 yedi kat, 1 sekiz katın nasıl olduğunu söyleyin.

Takımlardan birinin hücumda oynadığı ve telafi etmeye çalıştığı dövüşler seçildi, bu da virajlara yol açar.Önümüzdeki sezon Interin Şampiyonlar Liginde bir dünya, iki mağlubiyetle daha iyi ve galibiyetsiz oynaması muhtemeldir. Ekenas geçen sezon ilk deplasman maçlarının 10unu kaybetti, bu durumda hemen bir yabancıya bahis yapmalı ve iki dünya kazanmalısınız.

Para iadesi alabilmek için tüm seçimlerin başarılı olması gerekir. Tabii ki, bu kuralın istisnaları var, ancak çoğunlukla iyi yağlanmış bir komut mekanizması, 7 altı kat, 1 yedi kat çıkışta bile çalışabilir.

This Post Has 111 Comments

  1. Kayıp Videolar

    😂👍😂😂👍😂👍😂

  2. Slytherin

    Ben Trinidad Tobago’ya gittim güzel bir ada ülkesi

  3. Big Boy Music

    Artık altyapı kendi skeçlerini kendileri sunsun.

  4. Furkan Altaş

    Seyirci anlamamis esprileri

    1. Ali Kıvrım

      Bu işte bi gusülsüzlük var

  5. HIRSIZ ÇİNGENE

    Yorum kısmında cenana laf atmayanları sikiyolar arkadaşlar yetişin

  6. Cevdet Aydoğdu

    nede bu işlerin haram olduğunu anlatan skeçler yok ? şans oyunlar günahtır haramdır Allah yasaklamıştır dememek niye

    1. Halil Yıldırır

      Onu bilmeyecek kadar cahillerse de milletin demesine gerek yok

  7. BERAT HURMANLI

    Arif çok iyi

  8. Erdem KAŞIKCI

    mesaj çok güzel. kumarda oynamamak kazanmaktır

  9. ᎿᏫᎴᏫᖇᏫᏦi

    9:12
    9:21
    12:27

    Emin abi çok tatlı bakıyor

  10. TOLUNAYIN KULAKLIGI

    *bu skec favorim oldu yemin ederim çok güzel bir skeç olmus*

  11. Tr.chimchimochi

    Aklima berk coşkun geldi mevzu derin konu gozlerin

  12. Ceren Özdemir

    Gerçekten alt yapı daha komik 😂😂😂

  13. Kamile Huseynova

    Cenan 😍😍

  14. s123 stormcoo

    Tam maç başladı dediğinde galatasaray trabzonspor maçı başladı 😃

  15. Noble Lion

    Ocaklar söndürüyor iddaa. Müthiş skeç. Oynamayın millet kazanan hep tüpçü oluyor

  16. Melek

    Zillik skeç bu adamın cenana ne zoru var böyle anlamıyorum sonuna kadar cenan başkası güldürmüyor

  17. Eski Vinelar

    *olm* *cenan* *çok* *iyj* *oynamıyor* *onun* *için* *izliyorum* *desem* 🙂

  18. Muhammed emin Çınar

    Ya kumar rezillikleri

  19. Salih 518

    😍😍😍😍

  20. Orçun Eymen Çapkın GRS

    B*k gibi guzel

  21. GAMER OYUN

    2021 de izleyen ler

  22. Morcivert T

    Oğuz çelebi 💋

  23. KATİL NİZAM

    Alt yapı süpersiniz

  24. Uğurcan Bal

    Varınızı yoğonuzu fenerbahçe ye basın

  25. CRFX7 HD

    bunun 2.şi yapın looo

  26. arif aga

    Olum şu cenan çok iyi oynuyo alt yapı daha iyi

    1. ezgi karamal

      Cenan hangisi mavilimi ben karıştırıyorum

  27. bir öğrenci

    Emre burda bi garip geldi gözüme, meğerse estetiksiz haliymis, şaşırdım.

  28. Hanimiş Eğitim

    BEĞENMEYENLER GÜLDÜR GÜLDÜR SHOW

  29. Oğuzhan ağdaş

    Bu işte bir gusülsüzlük var :DWFWGVS

  30. other people

    Emrenin burun estetiği 👌🏻

  31. Rojin Yencilek

    Bence cenan abi alt yapıdan çıkarılıp normal çgh ye alınmalı çok başarılı bir oyuncu

  32. huseyın kara

    Alt yapı sanki daha mı güzel kskfckkskf

  33. Burak Şenay

    Hangi videya gitsem like isareti var izlemedigim video kalmamis abi

  34. Cansu Topaç

    Alt yapı çok iyi

  35. yusuf emre yangir

    cenan

  36. Ehmedov 02

    8:17

  37. Enes Ipek

    Ffuyt

  38. İdil Türk

    00.19 da başlıyo vakit kaybetmek istemeyenler için

  39. Hüsniye Koyuncu

    alt yapı yı ve cenani seviyorum ama bide birilerine bişey anlatırken bağırmazsa cokk ıyi olacak ama genede cokk seviyorum

  40. benita Q

    Maçı söyleyenin sesi Güldür Güldürdeki Mustafanın sesine benziyor

  41. Ulkər Safarova

    Alt yapi meni daha cox güldürür🤣

  42. Efe naci Bulut

    41

  43. Ertugrul Ertugrul

    mukembel bir sonuc

  44. KADRİYE OMUŞ

    Cenan kim ne derse desin adamın dipisin

  45. Anar Anar

    G

  46. Altug ALPASLAN

    river plateyi futbolu bilenler bilir arjantin ligi

  47. Lübeyna Avdan

    4:30 cenanın surat ifadesi🔯👌🏻😂😂

  48. Meva Yazar

    Emre çok iyi rol yapıyo.

  49. Hyry ABBASİOĞLU

    Yapmayın beeee 😓😓😓😭☹️

  50. Havva Uzun

    Alt yapı skeçler sunarken bile koşa geçiliyor üzücü 😢 gayet başarılılar ☺️

  51. İpek

    Ali’nin ve Ömer’in sahnelerini kesmişler sanırım

  52. FutbolEpic

    Abi altyapı süper bazıları as kadroda olmay8 bence haketmiyor düşmeli çıkmalı olsun güzel oynayan as kadroda şans verin

  53. MrPantalon

    Bu gün birazdan LGS ye giricem benim gibi LGS ye giren herkese Allah kolaylık versin <4

  54. Güldürü Hane

    Cenan varsa her türlü izlenir çgh2 izlememin tek nedeni Cenan

    1. Rengin Ada Ergül

      Aynn

  55. Birizleyici

    Hacı böyle masum falan gözüküyor ama canlı yayınlarda gördüm. Anasının gözü yani. Hiç böyle saf masum değil…. Ömer çok efendi ya, yavrum. ❤️

  56. meliha akpinar

    Cenan ve arif Harika yaa

  57. Damlanur Demirhan

    😂😂😂😂

  58. Göker Çalışkaner

    Senin adın artık cenaBET 🤣🤣

  59. adil zeynalov

    Favorim Emre Arif Cenan

  60. Umut Gören

    Finali çok güzel aslında. Neden reaksiyon almadı anlamadım

  61. İrem Sena Çelikk

    Hala oğlu diyince aklına çakallarla dans gelen

    1. Aras

      Şututgarttttt

  62. Berat baba

    çok güzel areketler bunlar

  63. Muhammed Emin Bozkurt

    Sizin zamanınızda virüs yoktu demi ne güzel yıldı çok güzel hayretlere gitme imkanımız vardı tek sıkıntı izmirliyim

  64. Ceren Ceren

    Arif’i daha çok skeçte istiyoruz baya iyi

  65. Tuğba Polat

    Cenanın olmadığı bir skeç yok mu lan

  66. ParLiamenT

    Atlas

  67. Araf Kübra Atlan

    Arife aşık oldum diye altyapı skeçlerinden çıkamıyorum biraz da bunu konuşalım

  68. Nisa

    Bu nasıl totem😂😂

  69. Bunucicek Cicek

    Alt yapi hepsinden daha iyi.. cenan supersin

  70. murat uruç

    😎😎😎😎😎😎😎😎EFSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  71. Zeynep Karagöz

    Ben anlamadım neden fotoğrafta cenan arif fln yok

  72. Lübeyna Avdan

    8:00 totem çok komikti🤣🤣

  73. Xeyal Memmedov

    Salam 😂😂😂

  74. Fatma Nur

    Ben sıkıldım. çünkü Cenan her skeçte aynı rolü oynuyor bir şeyleri yapıp diğerinin üstüne atıyor tamam iyi oynuyor ama sıktı be olm sınava altı gün var ben burda yorum atıyorum Allah belamı verecek şxöspsmdld

  75. murat uruç

    çok iyi ya ❤👑

  76. Berfin Çelik

    Ya bu adam niye alt yapıdaki skeçleri beğenmiyo tav oldum yaa

  77. Sefa Boran

    12:52 deki alkıs niyeydi ki?

    1. ezgi karamal

      Mallar çünkü

  78. Melek Yerlikaya

    Altyapi daha komik

  79. Arzu Göker

    çghb2 ARİF CENAN VE EMREYİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK İYİ ROL YAPIYORLAR

  80. Ece İrem

    Yılmaz Hoca, hiçbir şey yapmasa dahi, neden sürekli Hacı Ahmet’i övüyor?

    1. Ece İrem

      o p h Her neyse, sonuçta tüm oyuncular “çırak”. Bunlar pişme zamanları, zamanla hepsi hamlıklarını atıp gerçekten hak ettiği yerlere ulaşır umarım. Fakat demeden edemeyeceğim hamlık derken gerçekten Ömer Faruk’u içine almaya dahi utanıyorum, maşallahı var, giremediği rol kalmadı. Ne kadar övülse azdır

    2. cosmostheliberal *

      @Ece İrem bu benim görüşüm aslında. çok göze battığı için bu kişilere yılmaz hocanın incileri diyorum. üst yapıdan da hamza mesela. bazı skeçlere cidden sırf hamza yazdığı için zil çalındığını düşünüyorum. tabii, hamzanın oyunculuğu göz ardı edilemez ama metin de çok iyi. yazarlığı ustaca yapıyor bana göre. sunumları ve oyunculuğu da çok tatlı. alt yapıdan ise kesinlikle katılıyorum size. herkes cenan övülmeli falan diyor ancak ömer de cenan kadar hak ediyor övülmeyi.

    3. Ece İrem

      o p h bu kendi kullandığı bir terim mi peki? Sizin görüşünüz mü? Bence bu yaptığı çok abes duruyor ve göze batıyor. Bu sefer çok da iyi olmayan oyunculuğa karşılık pozitif ayrımcılıkla övülünce kişi, oyunculuğunun da bir değeri kalmıyor. Oysa her yoruma yazıldığı üzre örneğin Ömer Faruk çok daha inci bence

    4. cosmostheliberal *

      yilmaz hocanin incileri var cunku. birisi de haci ahmet.

  81. murat uruç

    Totem süperdi 😅😅😅😅😅😅😅😅

  82. Elif Nzb

    Alt yapı üst yapı mevzusu nedir ? Bilen biri anlatabilir mi

  83. oyuncak dünyası

    Bugün 5irmi üç Nisan mı? Haha

  84. Sahra Dörtkardaşlar

    Yaaaaaa cenan çok iyi deyilmi cuk oturuyo olleri

  85. Berk Alemdar 2

    Cenan aynı Hayrettin abim gibi olmuş, Hayrettin abim de sürekli at yarışı oynuyor 😀

  86. Dilek Ayar

    Eskiden altyapının skeçlerini atlıyodum izlemiyodum, şimdi geri dönüp altyapının bütün skeçlerini izliyorum. Müthişler gerçekten.

  87. Rabia Aynur CALP

    Altyapı daha samimi

  88. ツBerat

    cenan yine uğursuz

  89. Sibel

    Cenan çok iyi arkadaş satıyo rolde Hahzhshz

  90. Kübra Yücel

    Cenan yazdi. like

  91. Pubg Günlükleri

    5:05 müq

  92. Eyüp

    Bu elemanlar cok iyi

  93. Nisa Nur Yıldırım

    Altyapı ekibine daha çok gülenler beğensin

  94. Muhammed Emin Bozkurt

    Çok güzel hareketlere yakışır birşey yapmışsınız 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😀😀😀😊😊😊😀😀😁😁😁😂😂😂😂😁😁😁😀😀😊😊😊😀😀😀😀😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

  95. Hasan Efe Akbulut

    Cenan:trindadgobaya tv gecen sene geldi neyin vari
    Adini bilmediğim oyuncu:Lan bi tane de stada koymuşlar neyini anlamadin gerizekali
    😂😂😂😂😂😂😂😂😅

  96. Ayse Edis

    Alt yapıda skeç başlamadan ister istemez beğeniyorum yaa❤️❤️

  97. Eda Ergin

    Bkm alt yapıdakiler cenan,ömer,arif ve diğerleri skeçler sunsunnnn lütfen

  98. Nuray A.

    Emre burun estetiği yaptırmadan önce çirkinmiş

    1. del rey

      ben de bu çocuğa nolmuş diyorum cidden burun estetiğiymiş ama olsun bu hali çok daha iyi

  99. Taptallar

    bu yılmaz hoca da anlamıyo bence tiyatroyu sahdhsajgfdhsaj

  100. EGE YAĞIZ Beytur

    Sizi çok begeniyoruz

Yoruma kapalı.