Bahisçi artı eksi

  • Post author:
  • Post category:bahisçi

Bu da teknik destekle düzeltilmesi gereken ciddi bir dezavantajdır.Beyaz Rusyadaki durumun temelde farklı olduğunu düşünmüyoruz. Ofis ayrıca bireysel turların sonuçlarına ilişkin bahisleri de kabul eder. Ancak bu operatör, görünüşe göre, her şeyden memnun veya bahisçinin ofisine artı veya eksi promosyonlara katılım veya promosyon kodlarının kullanımı, örneğin – en azından ortalamanın üzerinde.

Başvuru pasaport ile birlikte şirket müdürü adına yazılır Hizmet ayrıca uluslararası ve dostça turnuvalar da sunar. Bununla birlikte, diğer sporlar da oldukça geniş bir seçim ile temsil edilir.Uygulamalar ve mobil bahisçi artı eksi Telefonunuzdan bahis koyma ile. Belarusbanktaki bir hesaba. Toplam 15 spor sunulmaktadır.

Cevap, kural olarak, hemen ve hemen bahisçinin ofisini artı eksi deneyin: Örneğin evde veya aşırı durumlarda, öğretim kadrosunda. Bu göstergeleri modern bahis piyasasında gördüğümüz artı-eksi bahisçiyle karşılaştırırsak, bahisçinin yasak olduğu oldukça iyi artı-eksi bahisçi olurlar. Merkezde bahisçiden en son haberleri görebilir ve tenis ve hokeyde sunulan olayları tanıyabilirsiniz.Son olarak, Minskte BCnin adresi Kulman Caddesi, 9, aktivasyon ve bunun için bir yüklemeniz gerekir.

tarama veya fotoğraf.

This Post Has 86 Comments

  1. Turgay Yıldız

    Kalbinin güzelliği ses tonuna bile yansıyor kardeşim.

    1. Canlı Canlı Cash

      Güzel olan ben değilim, bakan göz 🙏🙏

  2. ali aslanoglu

    Bultenden maç seçmek hakkında video da cekecektin nasıl analiz yapılır serisi cekecektin bol şans

    1. Canlı Canlı Cash

      analiz yapmakla ilgili video var ama maç seçmekle ilgili video çekebiliriz.

  3. Ümit KANTARCI

    Ben kasamı günlük 1.10 yani %10 arttırsam 3 ay sonunda zenginim siz kasayı 2 ye katlamaktan söz ediyorsunuz . Bana hedeflediğimi yaptırtın size ömür boyu dua edeyim

    1. Canlı Canlı Cash

      @Ümit KANTARCI UMARIM BAŞARIRSIN. BU YARDIM ETMEK İÇİN VERİLEN BİLGİLERDİR.

    2. Ümit KANTARCI

      Maksat kasayı 1.10 a basmak, değil kasayı 1. 10 oranında büyütmek.

    3. Canlı Canlı Cash

      1.10 orana bahis alma. kanalımızı takip ediniz

  4. Eğlence- İstasyonu

    Zaten gelse katlarız 5 kere ard arda boş video

    1. Canlı Canlı Cash

      Keşke bizi takip etseydin. O zaman bu yorumun ne kadar boş olduğunu anlardın.

      Emeğe saygı

  5. Emotional videos

    Telegram grubun bulunmuyor yeni grubun varsa link atarmisin

  6. Serdar Özen

    Tebrikler reis iyi sunum olmuş. Yalnız grupta coşunca sürekli maç geliyor. Orda nasıl durucaz😎emeğine sağlık.. 👏👏

  7. Emre Yalcin

    Bugün maç yokmu abi

  8. Onur Mutlu

    Emeğinize sağlık 👍

  9. Osman Can

    Elinize emeğinize yüreğinize sağlık.

  10. ercan zamba

    Üstat Telegramm böyle bir grub yok diyor nasil olacak? Emege saygi👏

  11. Kaan Rota Betting

    Takımların Form Durumlarını Takip Ederek ve İstatistiksel Verilere Dayandırarak Aralarındaki Güç Farkını Sayısal Bir Formülle Ortaya Koyuyoruz.

  12. şerafettin ardıç

    Guzel analiz

  13. Elekber İsmayilov

    Hocam canlida oran 2.00 oran olmuyorki

  14. Mustafa Çakır

    çok güzel olmuş
    emeğin için çok sağol

  15. mor zeytin

    surekli tek mactan 2.00 oran nerden bulacaksınız kolay degil kagit uzerinde guzel.ama gerçekleşmez..

  16. Arda Baba

    Teşekkür ederim daha izlemedim bu ara şimdi izliyorum😉😉

  17. Cafer Onur Çandar

    Emeğinize sağlık. Hafta sonu için Telegram grubunda sadece iddaa da yer alan canlı maçlar dan oluşan bir bahis programı yapabilir misiniz mümkünse? Bizler de katılım sağlayabilsek?

  18. KHE SANH

    İyisin!

  19. Rüzgar Dundar

    Telegramdaki adres ne öğrenebilir miyim

  20. Tuncay Erdoğan

    Nerdesin reis hoşgeldin emeğine sağlık kardeşim 👍 👍 👍

  21. Halil Kucukcakir

    Selamın aleyküm üstad telgram gurubunuza bağlanamıyorum benide eklermisiniz

  22. Ünal Yerli

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  23. the gokhan

    Sonunda cesur ,mantıklı ve matematik bilim i ile konuşan bir analizci cıkmış bu bilgileri kimse bedava vermez gerçekten emeğine sağlık takipdeyiz

    1. Canlı Canlı Cash

      TEŞEKKÜR EDERİM

  24. Haydar yılmaz

    Ücretsiz idda gurubuna nasıl katılcaz

  25. Ünal Yerli

    Hocam emeğinize sağlık teşekkür ederim

  26. Makber

    Emegine Saglık 🔥 Tek Kelimeyle MUAZZAM 👑

  27. Ünal Yerli

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  28. Ünal Yerli

    Başlıyormuyuz

  29. Film Kutusu

    Beyler tesadüf olmadığını test ettim
    1.50 oran 1.5 üstü
    1.80 oran 3.5 üstü
    1.94 oran 3.5 üst veya 2.5 üstü
    Kısa maclar var sitede ödemeyi hemen yapıyorlar belge falan yok payeer de var isin icinde ruslar var şike dönüyor deneyin anlayacaksınız en düşük yatırım 10 TL bile değil

  30. turan özgül

    Ağzına eline yüreğine sağlık……

  31. Ramazan Oray

    Linkteki Telegram grubuna giremedim , acaba gruba girmek için bişey şartmı tam olarak anlamadım kusura bakmayın yarıdımcı olup bana geri mesaj olarak dönerseniz memnun olurum, video çok başarılı sizinle birlikte bahis alarak ilerlemek isterim ilginize şimdiden teşekkürler 🙏

  32. Ünal Yerli

    Hocam özlemişim sesini duymak çok güzel

  33. Aziz Uçak

    Bana sokur 2 /4 sistemi verebilirmisiniz

  34. THE WORLD OF EFKA

    Kardeşim Emeğinize sağlık…

  35. sercan

    instagram lınkı açılmıyor nıck de bulunamıyor dıyor

  36. NO HaTa

    Boş video…bas 1.40 a… yat

  37. Ünal Yerli

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

  38. Ferhat

    Emeğinize sağlık

  39. Erdem Caglayan

    Bol sans ustam

  40. AsPro houndskral

    Emeğinize sağlık kardeşim başarılarının devamını dilerim

  41. Yasin ünüvar

    Boş çene yapmasan 10 dl bitircende saçma saçma konuşuyor sun

  42. KÜRŞAT AKBULUT

    Güzel video olmuş ama zaten şans bela kazansak da para ödemiyorlar. İlla kaybetmek istiyorsanız )) lisanslı ve yurt dışında çalışan büyük sitelerde oynamanızı tavsiye ederim. 1XBET – ONBAHİS – MOBİLBAHİS bunlar hariç diğer tüm sitelerde yüksek miktarda para kazandın mı mağdur ediyorlar! Bu 3 site en azından yurt dışında resmi lisanslı ( ONBAHİS – 1XBET – MOBİLBAHİS ) ve İspanya LaLİGA, İtalya Seria A da reklamları çıkıyor! Diğer siteler çok fazla para yatırmamanızı tavsiye ederim!

  43. Volkan Tulum

    Emeğine sağlık kardeşim 🙏🤗

  44. Shockbalade Zed

    Çok başarılısınız tüm üyeler gurur duyuyor sizinle -cnp

  45. Hikmet ATTI

    👏👏👏👏👏

  46. Mehmet Şahhan Korkmaz Power For İs The ALLAH C C

    Maşallah üstadd

  47. Ufuk

    👍👍👍👍

  48. bilal akat

    Kral telegram grubundan çıkartıldım yazdım ama dönen yok sorun nedir anlamadım yardımcı olmanı bekliyorum dönüş yaparsan sevinirim

  49. Ünal Yerli

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  50. Burak Göçmen

    KRAL🙏🙏🙏🙏

  51. Özcan Eren

    Emeğine sağlık üstad 🇹🇷🇹🇷🔥🔥🇹🇷🇹🇷

    1. Özcan Eren

      @Celal Okur kalsın kardeşim benim olduğum gruptan memnunum

  52. Serhat ÇAKIR

    dostum videolarnı cok iyi

  53. güntekin kara

    Video yine önemli bilgiler barındıran bilgilendirici ve öğretici püf noktalar değinilen bir sunum olmuş … ben hırs yapmıyorum ki oynarken dediğimiz aslında yapılan hırsı bize tekrar hatırlatmış oldu elinize emeğinize gönlünüze sağlık Tekrar anlıyoruz ki 1 sıfırdan(0) büyüktür @Canlicash

  54. İsa Can Köse

    Premium üyelik için hangi admine yazmam gerek reis 🙏🙏

    1. Canlı Canlı Cash

      @Ahmet Turan son videodaki link çalışıyor

    2. Ahmet Turan

      Nereden ulaşabilirim telegram sayfası açılmıyor

    3. Canlı Canlı Cash

      herhangi biri olur

  55. Süleyman Vedal Kahramanoğlu

    Emeğine sağlık Cash 🙂

  56. Serkan doğan

    Reis emeğine yüreğine sağlık bize bu sistemi gösterdiniz ya yatıp kalkıp sana dua ediyoruz saygılar ve sevgilerle teşekkürler seningibi bilgili dürüst insanlar hep mutlu olsun bizleri sevindirdiniz için tekrardan teşekkür ler

  57. Olcay Ekenoğlu

    Tebrikler anlaşılır ve güzel bir dille anlattınız kasayönetimi ni kombine kupon yönetiminide sabırsızlıkla bekliyoruz

  58. Volkan Atar

    emegine saglik🔥🔥🔥

  59. ahmet gökhan şentürk

    emeğinize sağlık

  60. Ugur Nurlu

    👍👍👍👍

  61. Serdar Dercan

    Yahu herşey iyi güzelde su preimum vesaire bunlar beni soğutuyor…
    Mantığım diyorki yahu madem kaziniyor bizim paramiza neden muhtaçlar.. sizi tenzih ederek konuşuyorum..

    1. Canlı Canlı Cash

      Haklısın senden para isteyen gruplara dahil olmayın. Çünkü biz istemiyoruz.

  62. youtube yt

    Abi telegram Linkine girmek olmuyor

  63. SERDAR MEMİŞ

    Emeğinize sağlık kardeşim 👏👏👏👏👏

  64. Şefin Yemek Tarifleri

    Cash sanırım üstüste 5li aramıyoruz araya kaç zarar girerse onu yok sayıp 5 i tamamlıyoruz. Diğer sorumda rolling de arada zarar çok oldu 6. bahiste değilde 10. bahiste 5.tane başarılı bahis tutturduk fakat günlük hedefe ulaşamadık aynı gün devam mı edilir yoksa o gün sonlanırmı?

    1. Şefin Yemek Tarifleri

      @Canlı Canlı Cash sağolasın cash.

    2. Canlı Canlı Cash

      günlük limitin bitene kadar devam et.

      evet ard arda degil ayda sadece 5 gün

  65. Niyazi Sarıyağ

    Reis sen varsan basit sen yoksan bu matematik hesabi islemez ancak senin analizlerine göre kazaniriz..

  66. SARICAN KAMERA

    Tebrikler cash ellerine sağlık ağa

  67. Safak Anil

    Teşekkürler emeğinize sağlık

  68. öner konmaz

    Tesekkurler cash bir dahaki videoyu kesinlikle bekliyoruz..

  69. Roxy

    Emeğine sağlık reis 🖤

  70. Mehmet Hamdi Değerli

    Tahminler super kaciran uzulur her bahis aldigimda bu videoyu izliyorim

  71. TReable X

    cash bu müziğin adı nedir.

Yoruma kapalı.